آنيساآنيسا، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

دختر ناز من،آنیسا

آنیسا در پارک پائیزی

یه روز پائیزی بعد از چند روز بارندگی آنیسا رو بردم پارک . دخترک من مثل پرنده ای که از قفس آزاد شده باشه این ورو اون ور میدوید و روی تموم نیمکت های پارک نشست . قربون دختر نازم بشم که اینقدر خوشگل می خنده ...
12 آذر 1390

آنیسا با مایو

این مایو رو قبل از به دنیا اومدن آنیسا خریده بودم و همیشه با خودم می گفتم دختر کوچولوی من کی بزرگ می شه که اینو تنش کنم .   ...

آنیسا روی تاب

آنیسا جون من عاشق تاب سواری و همیشه به یاد تابستون که می رفت تاب بازی با خودش می خونه: تاب تاب عباسی      خدا منو نندازی      اگه میندازی       بغل بابا (مامان) بندازی ...
12 آذر 1390

آنیسا و مدادهای رنگی

دختر ناز من آنیسا عاشق مداد رنگی و نقاشیه ، همیشه مداداش دستشه و همینکه می بینه من بیکارم یه کاغذ میاره و می گه :"ماما جوجو" "مامان گل " "مامان اگوش" یعنی خرگوش حالا اگه صدتا از ایناروهم براش بکشم بازم سیر نمیشه . تازگیاهم که شروع کرده به هنرنمایی روی دیوار ، در دستشویی و حمام ، در کمد ، یخچال و فریزر ، میز ، دست و پای من و خودش و ... ولی من از اون زرنگترم از این کاغذهای بزرگ گرفتم و می خوام بچسبونم روی دیوارهای خونه . ببینیم نتیجه میده یا نه ؟ ...
8 آبان 1390

آنیسا در کیش

از ٢٤ تا ٢٨ شهریور سه نفری یه سفر به جزیره کیش داشتیم خیلی بهمون خوش گذشت مخصوصا به دختر گلم . خلاصه سفر : روز بیست و سوم شهریور به مشهد رفتیم و شبو خونه ی عمه مریم خوابیدیم البته خودشون اسفراین بودن و کلید خونه رو به ما داده بودن ، فردا صبح بعد از صبحانه رفتیم به فرودگاه ، ساعت ١٢ پرواز داشتیم . چشمتون روز بد نبینه ، وقتی سوار هواپیما شدیم آنیسا شروع کرد به گریه کردن و بهانه گرفتن و نمی خواست رو صندلی بشینه خلاصه بعد از کلی گریه و زاری تا خود کیش آروم خوابید . هتلمون در کیش هتل هلیا بود که یه هتل ٤ستاره با امکانات خوب و تمیز بود . یه استراحت کردیم و نهار خوردیم و رفتیم بیرون هوا خیلی گرم و شرجی بود ولی آنیسا با اینکه خیس عرق بود تو خیاب...

آنیسا در ماشین

آنیسا جون مامان حالا دیگه بزرگ شده و خودش تنهایی رو صندلی عقب ماشین می شینه و با خودش حرف می زنه و بازی می کنه و گاهی هم سرپا وامیسته و ماشینای پشت سرو نگاه میکنه .               دختر گلم امیدوارم هرچه زودتر بزرگ بشی وخودت تنهایی رانندگی کنی ...
30 مرداد 1390

فرهنگ لغات آنیسا در هیجده ماهگی

تو توخ = تخم مرغ            نونون = نون         با = آب         می = نی = آبمیوه و شربت               دودوغ = دوغ و نوشابه و دلستر       انور = انگور        می می = پستانک       جی جی = شیر مامان و شیر گاو      نانای = آهنگ رقص       گاگا = شکلات و بیسکویت    &nbs...
18 مرداد 1390

آنیسا و واکسن هیجده ماهگی

دیروز دخترکمو بردم مرکز بهداشت و واکسن هیجده ماهگیشو زدن . آخی آنیسا راحت شد تا شش سالگی. البته اینم باید بگم که از لحظه ای که وارد مرکز شدیم آنیسا شروع کرد به گریه کردن تا زمانیکه اومدیم بیرون نمیدونم چرا جوجوی من از دکتر یا جاهایی مثل مطب دکتر اینقدر می ترسه دیشبم که جاتون خالی تب کرده بود بهانه گیر شده بود و تمام اسباب بازیهاشو ریخته بود کف اتاقش و دست منو باباو مامانیو یکی یکی می گرفت و می کشید و  می گفت "تو " و   میبرد تو چادرش که باهم بازی کنیم خلاصه که دیشب شب خوبی بود !!!   ...
5 مرداد 1390

آنیسا و شکار کک

حدود ده روز پیش یه کک کوچولو اما خونخوار رفته بود تو رختخواب آنیسا جون و سه شب مهمون آنیسا بود اونم چه مهمونی چشمتون روز بد نبینه حسابی خون دخترکمو خورده بود و بهش خوش گذشته بود تا اینکه بابا مهدی تصمیم میگیره بره به شکار کک!!! بابا یه ملحفه ی سفید روی تخت پهن کرد و رفتو نشست وسط تخت آنیسا هنوز زمانی نگذشته بود که ککه به بابا حمله کرد و خودشو نشون داد و بابا مهدی هم در یک حمله آنی کک رو گرفت و به طرف تراس دوید آخه میدونید که کک خیلی سخت کشته میشه و ممکنه به راحتی از دست شکارچیش فرار کنه و این گونه بود که بابا مهدی در یک عملیات موفقیت آمیز آنیسا کوچولو رو نجات داد  آفرین بابا مهدی جون  ممنونم که منو نجات دادی ...