آنيساآنيسا، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره

دختر ناز من،آنیسا

دلتنگی آنیسا

1389/11/10 13:20
نویسنده : فرزانه
408 بازدید
اشتراک گذاری
بابای آنیسا دو روزه رفته ماموریت به کشور هند آنیسا کوچولوی من دلتنگ باباشه و شب که میشه (زمان همیشگی اومدنه باباش)شروع می کنه به بابا بابا گفتن.                                             دیشب با مامان گلی رفتبم خونه ی زن دایی هلیا و آنیسا با پسرداییش سپنتا کلی بازی کرد،فکر کنم یه کمی جبران نبودن بابا رو کرد امشبم قراره عمو سیامک و زن عمو بهاره بیان پیش دخترم .آخه آنیسا عموشو خیلی دوست داره         
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

بهاره
16 بهمن 89 11:55
سایت خیلی با حالیه-من زن عموی آنیسا هستم -من و عمو سیامک عاشق آنیسا هستیم -آنیسا خیلی دوست داشتنیه-تولدت مبارک جوجه یکساله من
بهاره
16 بهمن 89 11:56
آنیسا جون من روز به روز خوشگل تر و ناز ترو خوردنی تر میشه
بهاره
16 بهمن 89 11:58
آنیسا به دیروز که جمعه بود شروع کرده به منو عمو سیامکش (دد)میگه.پس منو عمو سیامک ددهای انیسا هستیم