آنيساآنيسا، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره

آنیسا در کیش

1390/8/8 9:27
نویسنده : فرزانه

از ٢٤ تا ٢٨ شهریور سه نفری یه سفر به جزیره کیش داشتیم خیلی بهمون خوش گذشت مخصوصا به دختر گلم .

خلاصه سفر : روز بیست و سوم شهریور به مشهد رفتیم و شبو خونه ی عمه مریم خوابیدیم البته خودشون اسفراین بودن و کلید خونه رو به ما داده بودن ، فردا صبح بعد از صبحانه رفتیم به فرودگاه ، ساعت ١٢ پرواز داشتیم . چشمتون روز بد نبینه ، وقتی سوار هواپیما شدیم آنیسا شروع کرد به گریه کردن و بهانه گرفتن و نمی خواست رو صندلی بشینه خلاصه بعد از کلی گریه و زاری تا خود کیش آروم خوابید .

هتلمون در کیش هتل هلیا بود که یه هتل ٤ستاره با امکانات خوب و تمیز بود . یه استراحت کردیم و نهار خوردیم و رفتیم بیرون هوا خیلی گرم و شرجی بود ولی آنیسا با اینکه خیس عرق بود تو خیابون می دویید .

روز بعد رفتیم کنار ساحل ، ساحل خیلی قشنگی بود آنیسا بدون ترس رفت تو آب و کلی بازی کرد و خیس آب شد . بعد از اون رفتیم بازار که اونجا با یکی از دوستهای دوران تحصیل بابا مهدی روبرو شدیم و از اون به بعد سعی کردیم با هم باشیم : رستوران دیدنیها ، پارک دلفینها ، پلاژ ، بازار و ...

روزی که رفتیم تو آب آنیسا خیلی خوشحال بود آب بازی و شن بازی می کرد ، ماهیهارو که تو آب می دید می خواست اونارو بگیره ولی ماهیها فرار می کردن و آنیسا جون ناراحت می شد .

آنیسا تو این سفر هرکاری خواست کرد و هر چی که خواست خورد .

روز ٢٨ شهریور سوار هواپیما شدیم و به مشهد رفتیم فردا صبح هم به خونه ی خودمون برگشتیم.

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com