آنيساآنيسا، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

دختر ناز من،آنیسا

تربیت آنیسا

1391/11/20 14:01
نویسنده : فرزانه
888 بازدید
اشتراک گذاری

آنیسای من حالا دیگه سه سالش شده زمانی که من همیشه منتظرش بودم آخه آنیسا هروقت منو اذیت میکرد همه می گفتن سختی بزرگ کردن بچه تا سه سالگیه ،یعنی بچه رو دیگه شیر نمی دی ،بچه رو پوشک نمی کنی و خیلی کارای دیگه که واقعا تا سه سالگی تموم میشه اما یه چیز دیگه شروع می شه که خیلی مهم تر از بقیه کاراس اونم تربیت بچه اس اونم تربیت بچه باهوشی مثل آنیسا سوال

من آنیسا رو بیشتر از هرچیزی تو دنیا دوستش دارم اما بعضی اوقات یه کارایی می کنه که کنترلمو از دست می دم و دعواش می کنم .  بعد اون موقع آنیسا هم عصبانی میشه و همون چیزایی که قبلا بهش گفتمو تحویل خودم میده مثلا میگه : "مامان برو تو اتاقت "یا "وسایلاتو میزارم بیرون ها" یا "تو بچه ی بدی" یا "برو حوصلتو ندارم" و.....عصبانی

تو اون لحظس که نمی دونم بخندم یا .....متفکر  بچه ها آینه رفتار بزرگتران. برای همین می گم نگهداری بچه ها بعد از سه سالگی خیلی سخت تر میشه.

امیدوارم بتونم دخترکوچولومو اون جوری که دلم می خواد و درسته تربیت کنم.بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان زهره
20 بهمن 91 14:22
تولدت مبارک خانمی.