آنيساآنيسا، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره

دختر ناز من،آنیسا

صحبتهای مامان با آنیسا

1389/11/20 14:49
نویسنده : فرزانه
288 بازدید
اشتراک گذاری
دختر نازم آنیسا امروز میخوام یه کمی باهات حرف بزنم ،میخوام بهت بگم که من خیلی خیلی خیلی دوست دارم ،باعشق بغلت می کنم،با عشق می بوسمت،با عشق صبح زود بیدار می شم و برات صبحانه و نهار درست میکنم تا وقتیکه از سرکار برمیگردم گشنه نمونی،با عشق نگاهت می کنم وقتیکه بعد از ظهر از سرکار برمی گردم و تو چشمای نازتو بستی و مثل یه فرشته خوابیدی،با عشق بهت شیر میدم وقتیکه هنوز نهار نخوردم از خواب بیدار میشی وبه من لبخند میزنی،با عشق باهات دالی بازی میکنم،باعشق به گریه هات گوش میدم و آرومت می کنم،با عشق پوشکتو عوض میکنم،با عشق شبا از خواب بیدار میشم و بهت شیر میدم خلاصه اینکه تموم عشقمو نثارت میکنم تا همیشه شاد باشی،شاد زندگی کنی و شادی و عشقو به بقیه بدی.
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

فرزانه
20 بهمن 89 17:16
سلام عزیزم امیدوارم شما ونی نی ماهتون همیشه سالم وپاینده باشید .به وب دخترک من هم سر بزنید ممنونhttp://anisakazemi.niniweblog.com
بهاره
21 بهمن 89 8:34
شمیلا مامان شایلی
22 بهمن 89 18:46
سلام ... چقدر جالبه که اینجا 2 تا آنیسا با مامانی به نام فرزانه داریم... موفق باشی...