آنيساآنيسا، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

دختر ناز من،آنیسا

بوسه آنیسا

1390/4/28 14:26
نویسنده : فرزانه
404 بازدید
اشتراک گذاری

آنیسا جون من این چندوقتی که نتونستم چیزی بنویسم برای خودش خانومی شده و خیلی هم بهش خوش گذشته و خبلی جاها رفته:جشن تولد سپنتا - هفته ای هفت روز پارک و تاب بازی و خیابون گردی - روستای روئین اسفراین و آب بازی - مهمونی حج رفته ها- مولودی خونه مامان گلی و خیلی جاهای دیگه که الان خاطرم نیست کلی هم شیرین کاری یاد گرفته مثلا اخم میکنه و بعدش می خنده یا اینکه تا می بینه من از دستش ناراحتم و یا کار بدی کرده میاد منو بغل می کنه و از لبای من یه بوس کوچولو می کنه و اینجا این منم که ... ( اصلا نمی تونم احساسمو تو اون لحظه با کلمات بیان کنم )

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بهاره
6 مرداد 90 9:26
انیسا جونم برای اولین بار منو بوسید بدون اینکه بهش بگم خیلی لذت بردم از اینکه اونم مثل من احساس خیلی خوبی داره.دوست دارم شیرینم هیچ بچه ای تا الان به شیرینی تو ندیدم