آنيساآنيسا، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

دختر ناز من،آنیسا

آنیسا و عشق شکلات

1390/4/5 11:19
نویسنده : فرزانه
382 بازدید
اشتراک گذاری

آنیسا جون جدیدا عاشق شکلات و بستنی شده من خیلی نگرانشم که مثل مامانش نشه آخه منم از بچگی یه کمی تپل بودم و عاشق شیرینی جات حالاهم آنیسا میره جلوی کابینتی که شکلاتهارو اونجا میذارم وامیسته و میگه "گاگا" واگه ندم گریه می کنه و جیغ می کشه وقتی هم که بستنی می خواد میره جلوی فریزر و میگه "در" و وقتی درو باز می کنم سرشو تکون میده و این یعنی بستنی می خواد.آنیسا جون هروقت بزرگ شدی و تونستی معنی حرفای مامانو بفهمی سعی کن همیشه و هرروز ورزش کنی تاهمیشه خوش تیپ بمونی و هم اینکه بتونی شکلات و بستنی بخوری الهی قربون دختر ورزشکار و خوش تیپم بشمniniweblog.comniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بهاره
16 تیر 90 12:22
یک هفته است انیسا جونمو ندیدم تا ساعت 8 تو اداره بودم و وقت نشد برم ببینمش خیلی دلم براش تنگ شده تصمیم گرفتم براش بنویسم حتما تا الان شیرین کاری های جدیدی یاد گرفته خوردنی تر از همیشه