آنيساآنيسا، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

دختر ناز من،آنیسا

اولین جیش آنیسا

1390/3/25 8:31
نویسنده : فرزانه
1,427 بازدید
اشتراک گذاری

عصر دیروز با آنیسا جون نشسته بودیم و تلویزیون تماشا می کردیم که یهو آنیسا بلند شد و گفت "جیش با " ( البته اینو بگم که آنیسا به آب میکه با )با خودم گفتم حتما میخواد آب بازی کنه آخه تابحال نگفته بود جیش.بردمش تو حموم و پوشکشو باز کردم ولی هرکاری کردم روی لگنش ننشست و همون جا سرپا جیش شماره ١ و ٢ رو باهم کرد خیلی خوشحال شدم از اینکه آنیسا برای اولین بار جیششو گفت ولی نمیدونستم با این دختری که عاشق آب بازی چه جوری باید حموم تمیز کنمخیال باطل  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بهانه
25 خرداد 90 8:23
با کلیک بر روی لینک زیر عضو تالار گفتمان بهانه شوید http://www.bahaneh.net/user_register_inv.php?invitor=43217& code=3d0b4e16ec01439
ساجده و حنانه
3 تیر 90 16:00
افرین به انیسا جون.خوشحالیم که اولین جیشش رو گفته.دیگه داره بزرگ میشه.